Голубинський заклад дошкільної освіти Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області








Методична робота

Список  педагогічних працівників  Голубинського закладу дошкільної освіти

які будуть атестуватися у 2023 році

 

 

 

 

Прізвище,

ім’я, по

батькові

того, хто

атестується

Посада

Коли і який ВНЗ закінчив,

спеціальність за дипломом

З якого року працює у навча-льному закладі

Рік та результати останньої атестації

Рік підвище-ння кваліфі-кації, предмет, номер свідоцтва

На яку категорію, звання претендує

 
 
  1.  

Грабар Руслана Георгіївна

вихователь

Макіївське педагогічне училище здобула спеціальність- виховання в дошкільних закладах в 1989 році

1998

2018

Відповідає займаній посаді та раніше встановленому 11 тарифному розряду.

ЗІ СПК 028534

 02.06.

   2017

Відповідність займаній

посаді, та раніше

встановленому 11

тарифному розряду

 
  1.  

Русин Марина Василівна

вихователь

Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, професійна кваліфікація магістр дошкільної освіти, вихователь закладу дошкільної освіти. Організатор дошкільної освіти. Практичний психолог закладу дошкільної освіти в 2022 році.

2014

 

 

________

 

 

_____

Відповідність займаній посаді, «спеціаліст другої категорії»

 
  1.  

Фізер Світлана Юріївна

керівник музичний

Мукачівський державний університет, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр спеціальність «Музичне мистецтво», професійна кваліфікація бакалавр музичного мистецтва, вчитель музичного мистецтва в 2017 році

2014

2018

Відповідає займаній посаді.

-----

Відповідність займаній

посаді, та раніше

встановленому 11

тарифному розряду

 
  1.  

Бобаль Юліяна Ярославівна

вихователь

Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» в 2019 році, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, професійна кваліфікація магістр спеціальність «Дошкільна освіта», освітня програма Дошкільна освіта професійна кваліфікація магістр дошкільної освіти. Викладач педагогіки та методик дошкільної освіти. Вихователь дітей раннього віку, організатор дошкільної освіти. Вчитель початкової школи.

2016

_________

______

Відповідність займаній посаді,

«спеціаліст другої категорії».

 
  1.  

Гонтаренко Мирослава Михайлівна

вихователь

Мукачівський державний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Дошкільна освіта» та здобула кваліфікацію вихователя дітей дошкільного віку в 2013 році.

2011

2019

Відповідає займаній посаді, «спеціаліст другої

категорії».

ЗІ СПК

041495

31.05.2019

Відповідність займаній посаді,

«спеціаліст першої категорії»

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальний розвиток дітей в дитячому садку

Оскільки в своїй більшості батьки – люди зайняті і працюють (учні), то важливу роль в соціальному розвитку дівчаток і хлопчиків дошкільного віку грає дитячий сад і вихователі.

Соціальний розвиток дітей в дитячому садку – це цілеспрямоване формування цінностей і традицій, культури і норм поведінки в суспільстві. Це і засвоєння дитиною етичних норм, формування любові до природи і всім оточуючим людям. Такі завдання соціального розвитку дітей, що охоплюють їх діяльність в дитячому дошкільному закладі.

Граючи і спілкуючись з дорослими, дитина вчиться співіснувати з іншими, жити в колективі, враховувати інтереси членів цього колективу. У нашому випадку – групи дитячого садка.

Якщо дитина відвідує дитсадок, то в його соціалізації активну участь беруть вихователі і музпрацівник, няні і фізруки.

Дитина довіряє вихователю і наділяє його авторитетом, оскільки все життя хлопчика і дівчинки в дитячому садку залежить від нього. Тому нерідко слово вихователя буде чільним над словом батьків. «А вихователька сказала, що так робити не можна!» – Таку фразу і їй подібні часто доводиться чути батькам. Це говорить про те, що вихователька дійсно є авторитетом для дитини. Адже вона влаштовує цікаві ігри, читає книжки, розповідає казки, вчить співати і танцювати. Вихователька виступає суддею в дитячих конфліктах і суперечках, вона може допомогти і пошкодувати, підтримати і похвалити, а може і насварити. Тобто поведінка вихователя служить для дитини зразком в різних ситуаціях, а слово вихователя – керівництвом в діях, вчинках, взаєминах з іншими дітьми.

Соціальний розвиток дітей в дитячому саду може відбуватися тільки в створеній вихователем теплій атмосфері відносин між дітьми. Сприятливий клімат в групі – це коли діти відчувають себе розкуто і вільно, коли їх чують і цінують, хвалять і коректно дають зауваження. Хороший вихователь вміє зробити так, що дитина відчуває себе значущим в колективі однолітків, зберігаючи індивідуальність. У дитини таким чином формується почуття власної гідності і віри в себе. Він знає, що на нього покладають надії на святі, що він зобов’язаний допомогти няні і вчасно полити квіти при чергуванні. Словом, соціальний розвиток дитини – це вміння жити в колективі, сумлінно виконувати доручені обов’язки і готуватися до більш серйозного і дорослому етапу соціальних відносин – навчання в школі.