Голубинський заклад дошкільної освіти Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області








Методична робота

Для ознайомлення лист Міністерства освіти і науки України від 27.08.2024 №

 

1/15368-24„ Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році

 

у закладах дошкільної освіти”

 

 

/uploads/editor/6042/439993/sitepage_20/files/1_6067_24_list_mon_vsim_analiz_travmatizmu_2023_dodatok.pdf

 

 

 

 

 

 

Список  педагогічних працівників  Голубинського закладу дошкільної освіти

які будуть атестуватися у 2025 році

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові

того, хто

атестується

Освіта, ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень) вищої освіти  

Посада, за якою атестується

Найменування закладу освіти, який закінчив,

спеціальність та кваліфікація, зазначені в дипломі

Стаж роботи на посадах педпрацівників

Рік та результати останньої атестації

Роки/рік підвищення кваліфікації, предмет/спеціальність номери/номер свідоцтв (-а)

На яку кваліфікаційну категорію, звання, тарифний розряд претендує

1

Іванчо Маргарита Михайлівна

Повна вища освіта,Спеціаліст Організатор дошкільної освіти. Вихователь дітей дошкільної освіти

Вихователь закладу дошкільної освіти

В 2012 році МДУ спеціальність “Початкова освіта”, Дрогобицький державний університет  Диплом про перепідготовку ДСП №009216 2015рік “Вихователь дітей дошкільного віку”.

15р.

2020 рік, спеціаліст першої категорії

13.03.2020 ЗІ СПК

№02139723/002382-20

Вихователь закладів дошкільної освіти

Вища категорія

2

Макар Олександра Володимирівна

Повна вища освіта,Спеціаліст

Вихователь дітей дошкільного віку

Вихователь закладу дошкільної освіти

У 2011 році закінчила Мукачівський державний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Дошкільне виховання” та здобула кваліфікацію вихователя дітей дошкільного віку.

13р.

2020,

Спеціаліст першої категорії

22.10.2021

ЗІ СПК

№02139723/015194-21

Вихователь закладів дошкільної освіти

Вища категорія

3

Кішларь Марія Миколаївна

Вища освіта, Бакалавр 

Вихователь закладу дошкільної освіти

У 2019 році закінчила Мукачівський державний університет здобула кваліфікацію: “Дошкільна освіта” вихователь дітей дошкільного віку

14р.

2020, спеціаліст другої категорії         

19.04.2024

ЗІ СПК

№02139723/004510-24

Вихователь закладів дошкільної освіти

перша категорія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконавець вихователь-методист                                                                                            Е. Стегура

 

 

 

 

 

 

Соціальний розвиток дітей в дитячому садку

Оскільки в своїй більшості батьки – люди зайняті і працюють (учні), то важливу роль в соціальному розвитку дівчаток і хлопчиків дошкільного віку грає дитячий сад і вихователі.

Соціальний розвиток дітей в дитячому садку – це цілеспрямоване формування цінностей і традицій, культури і норм поведінки в суспільстві. Це і засвоєння дитиною етичних норм, формування любові до природи і всім оточуючим людям. Такі завдання соціального розвитку дітей, що охоплюють їх діяльність в дитячому дошкільному закладі.

Граючи і спілкуючись з дорослими, дитина вчиться співіснувати з іншими, жити в колективі, враховувати інтереси членів цього колективу. У нашому випадку – групи дитячого садка.

Якщо дитина відвідує дитсадок, то в його соціалізації активну участь беруть вихователі і музпрацівник, няні і фізруки.

Дитина довіряє вихователю і наділяє його авторитетом, оскільки все життя хлопчика і дівчинки в дитячому садку залежить від нього. Тому нерідко слово вихователя буде чільним над словом батьків. «А вихователька сказала, що так робити не можна!» – Таку фразу і їй подібні часто доводиться чути батькам. Це говорить про те, що вихователька дійсно є авторитетом для дитини. Адже вона влаштовує цікаві ігри, читає книжки, розповідає казки, вчить співати і танцювати. Вихователька виступає суддею в дитячих конфліктах і суперечках, вона може допомогти і пошкодувати, підтримати і похвалити, а може і насварити. Тобто поведінка вихователя служить для дитини зразком в різних ситуаціях, а слово вихователя – керівництвом в діях, вчинках, взаєминах з іншими дітьми.

Соціальний розвиток дітей в дитячому саду може відбуватися тільки в створеній вихователем теплій атмосфері відносин між дітьми. Сприятливий клімат в групі – це коли діти відчувають себе розкуто і вільно, коли їх чують і цінують, хвалять і коректно дають зауваження. Хороший вихователь вміє зробити так, що дитина відчуває себе значущим в колективі однолітків, зберігаючи індивідуальність. У дитини таким чином формується почуття власної гідності і віри в себе. Він знає, що на нього покладають надії на святі, що він зобов’язаний допомогти няні і вчасно полити квіти при чергуванні. Словом, соціальний розвиток дитини – це вміння жити в колективі, сумлінно виконувати доручені обов’язки і готуватися до більш серйозного і дорослому етапу соціальних відносин – навчання в школі.